Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a hashtagcase.hu (továbbiakban: Webshop) és Hashtagcase Kft (továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).
Általános Szerződési Feltételek
- Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte
1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a https://hashtagcase.hu weboldalon keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A https://hashtagcase.hu online áruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza.
A szolgáltató adatai:
HashtagCase Kft
Székhely: 8900, Zalaegerszeg, Bíró Márton u. 9. 3. 8.
Adószám: 32624766-2-20
Nyilvántartási szám/Cégjegyzékszám: 20-09-079350
1.2. A https://hashtagcase.hu online áruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
1.3. A https://hashtagcase.hu online áruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni. A Weboldal használatával az Ügyfél magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
1.4. A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig módosítható, illetve lemondható, erre elektronikus levélben van lehetőség az 1.7. pontban rögzített elérhetőségen. Kivételt képeznek ez alól az ‘egyéni rendelés’ kategória termékei. Ezesetben a megrendelés a feldolgozás megkezdéséig módosítható, illetve mondható le.
1.5. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy az 1.4. pont szerint törölt felhasználók IP címéről érkező ismételt regisztrációt megtagadja, illetve a már létrejött regisztrációt előzetes értesítés nélkül azonnali hatállyal törölje.
1.6. A Felek közötti szerződés a vásárló általi ÁSZF elfogadásával jön létre. A visszaigazolt megrendelés teljesítéséért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, amennyiben az adott áru időközben nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató jogosult a megrendelést visszautasítani.
1.7. Ügyfélszolgálat:
hashtagcase.hu
E-mail: info@hashtagcase.com
1.8. A Szolgáltató részére tárhelyet biztosító szolgáltató adatai:
Kinsta Inc.
Attn: Privacy and Data Protection Team
8605 Santa Monica Blvd #92581
West Hollywood, CA 90069
United States of America
privacy@kinsta.com
2. Regisztráció
2.1. A Webshopban történő megrendelés során a regisztráció lehetséges. A regisztráció során az adatlap kitöltésekor egy valós e-mail cím és egy választott jelszó megadása, továbbá néhány – a megrendelések teljesítéséhez szükséges – adat kitöltése szükséges.
2.2. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A hibásan rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Fiókadatok menüpontban van lehetőség. Aktív rendelést érintő adatok módosítására az Ügyfélszolgálati központi e-mail címén van lehetőség abban az esetben, ha a rendelés teljesítését a Szolgáltató még nem kezdte meg (a rendelés státusza: ’Feldolgozás alatt’).
3. Megrendelés
3.1. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.
3.2. A Webshopból megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Webshopon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.
3.3. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
3.4. A megrendelést a Szolgáltató weboldalán keresztül csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi adatot maradéktalanul kitölti. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra, illetve az Ügyfél által keletkezett átvételi problémára visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
3.5. Az Ügyfél a „Megrendelés Elküldése” gombra kattintva, megrendelés leadásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
3.6. Az Ügyfél a „Megrendelés Elküldése” gombra kattintva, vagyis a megrendelés leadásával tudomásul veszi, hogy ezáltal részére fizetési kötelezettséget keletkezik.
3.7. Szolgáltató az Ügyfél vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles az Ügyfél részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik. A visszaigazolással létrejött szerződést a Szolgáltató nem iktatja, ezért a szerződés utóbb nem válik hozzáférhetővé.
3.8. Egyedi rendelések esetén az Ügyfél felel azért, hogy az általa feltöltött képek, szövegek és dizájnok használata nem ütközik a hatályos jogszabályokba, illetve nem sérti mások személyiségi jogait, vagy mások szellemi alkotásokhoz fűződő, így többek között iparjogvédelmi, szerzői, védjegyjogosulti jogait.
4.Szállítási és fizetési feltételek
4.1. Fizetési módok
A webshopban jelenleg “bankkártyás fizetés Barionnal” fizetési módra van lehetőség. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013
4.2. Szállítási módok
- A Szolgáltató hivatalos szállítópartnere a GLS General Logistics Systems Hungary Kft. és a FoxPost Zrt.
4.3. Kézbesítési/szállítási idő
A szállítás ideje átlagosan 3 munkanap.
Csomagjainkra konkrét kiszállítási időgaranciát nem vállalunk.
4.4. Szállítás díja
A házhozszállítás ára 1490 forint Magyarország területén belül, a külföldi rendelések esetén egyedi díjszabás lép érvénybe.
4.5. Visszaküldés díja
A visszaküldés díja 1490 forint, ami a visszautalandó összegből kerül levonásra.
5. Képminőség
Termékeinket szublimációs eljárással készítjük, vagyis magas hőfokon égetjük bele a kért fotót/grafikát tokjainkba, így garantálva annak kopásállóságát. A választott minta számítógép/mobiltelefon/tablet kijelzőjén más és más színárnyalattal jelenhet meg, mint ahogy a kész tokon fog mutatni, ezzel kapcsolatos utólagos reklamációt nem tudunk elfogadni.
6.Elállás joga, módja, következményei/ csere/ visszaküldés
- Amennyiben a megrendelési folyamat során Felhasználó a saját maga által feltöltött képpel és/vagy a saját maga által beküldött egyedi felirattal, illetve a Szolgáltató által választhatóvá tett képek/mintázatok közül Felhasználó által kiválasztott képpel/mintázattal ellátott terméket rendel meg, abban az esetben ez a termék olyan nem előre gyártott terméknek minősül, amelyet a Felhasználó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő. Ebből kifolyólag az ilyen termékekre vonatkozóan Felhasználó nem gyakorolhatja az elállási jogát.Az, hogy Felhasználó nem gyakorolhatja a 14 napos indokolás nélküli elállási/felmondási jogát, nem érinti a Felhasználó egyéb szavatossági jogait. Ugyanakkor a megrendelt terméket a létrejött polgári jogi szerződés szerint a Polgári Törvénykönyv XXXII. Fejezetének 6:215. § (1) bekezdése alapján Felhasználó köteles átvenni, valamint a termék ellenértékét és a szállítás költségét megfizetni.
7. Panasz
a.) Szóbeli panasz
Az Ügyfél szóbeli panaszát a Szolgáltató haladéktalanul megvizsgálja és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Amennyiben az Ügyfél a panaszkezelés módjával nem ért egyet vagy a panasz azonnali orvoslására nincsen lehetőség, úgy az Ügyfél panaszáról a Szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel, és annak tartalmát egyezteti és jóváhagyatja az Ügyféllel. A jegyzőkönyv másolati példányát a Szolgáltató átadja az Ügyfélnek. A panaszt annak beérkezését követően a Szolgáltató megvizsgálja és a panasszal kapcsolatos álláspontjáról a benyújtástól számított 30 napon belül indokolással ellátott választ küld.
A panaszról készült jegyzőkönyv a következők adatokat tartalmazza:
- a) az Ügyfél neve;
- b) az Ügyfél lakcíme, székhelye, illetve amennyiben szükséges, levelezési címe;
- c) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja;
- d) az Ügyfél panaszának részletes leírása
- e) az Ügyfél által vásárolt termék cikkszáma vagy egyéb termék beazonosításra alkalmas azonosító
- g) a jegyzőkönyvet felvevő személy és az Ügyfél aláírása (utóbbi formai elem személyesen közölt szóbeli panasz esetén elvárt);
b.) Írásbeli panasz
Írásbeli panasz esetén a panaszügyet a beérkezést követően a Szolgáltató megvizsgálja és vizsgálat eredményéről az Ügyfélnek a panasz közlését követő 30 napon belül írásbeli választ küld. Igény esetén a vizsgálat eredményéről az Ügyfelet a Szolgáltató elektronikus úton értesíti.
A panaszt a hatályos jogszabályi előírások alapján a Szolgáltató vizsgálja meg, utasítja el, vagy orvosolja.
A Szolgáltató válaszlevelében kitér a panasz teljeskörű kivizsgálásának eredményére, a panasz orvoslása érdekében tett intézkedésekre, elutasítás esetén pedig az elutasítás indokaira. A Szolgáltató tájékoztatását egyértelmű, közérthető indokolással látja el, melynek során egyszerű nyelvezetet használ, kerülve a jogi szakkifejezések indokolatlan használatát. A Szolgáltató törekszik arra, hogy válaszlevelében az Ügyfél valamennyi kifogására érdemi választ adjon.
c.) Panasznyilvántartás
A panaszkezelés során következő adatokat kérheti el a Szolgáltató el az Ügyféltől:
Ügyfél neve
Ügyfél lakcíme, székhelye, levelezési címe
Ügyfél telefonszáma
értesítés módja
panasszal érintett termék vagy szolgáltatás cikkszáma vagy egyéb azonosító száma
panasz leírása, oka
Ügyfél panasszal kapcsolatos igénye
a panasz alátámasztásához szükséges, az Ügyfél birtokában lévő dokumentumok másolata
a panasz kivizsgálásához, megválaszolásához szükséges egyéb adat
A Szolgáltató a panaszkezelés során az Ügyfél által benyújtott adatokat az információs és önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően kezeli.
Az írásbeli panaszokat – beleértve a személyes megjelenés során előadott panaszról készült jegyzőkönyvet is – továbbá az azokra adott válaszokat a Szolgáltató öt évig archiválja. A megőrzési idő elteltével az adathordozókat (okiratokat) a Szolgáltató leselejtezi.
A panasznyilvántartásban rögzített személyes adatokat kizárólag a panaszügyek regisztrálásának és a panaszügyek elbírálásának céljából használja fel a Szolgáltató.
d.) Jogorvoslat
Amennyiben az Ügyfél panasza teljesen vagy részlegesen elutasításra kerül, vagy a panasz kivizsgálására fent megszabott határidő eredménytelenül eltelt, úgy az Ügyfél az alábbi hatóságokhoz és testülethez fordulhat:
Zala Megyei Kormányhivatal Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály: Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben szabályozott fogyasztóvédelmi rendelkezések megsértése esetén, fogyasztóvédelmi eljárás kezdeményezhető. (Illetékesség: az a hatóság jár el, amelynek illetékességi területén: az ügy tárgyát képező tevékenységet gyakorolják vagy gyakorolni kívánják, vagy a jogellenes magatartást elkövették.)
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Göcseji út 24.
Telefonszám: +36 92 510 530
E-mail: fogyved_nydf_zalaegerszeg@nfh.hu
Zala Megyei Békéltető Testület: A termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, továbbá a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügyben békéltető testülethez fordulhat az Ügyfél. A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi út 24.
Telefonszám: +36 92 550 513
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu
Jelen ÁSZF legutolsó módosítása: 2024.09.09.